11 Eylül 2012

Hayallerime dokunmayin

Tuttu mu tutmadi mi?
Tek mi cift mi?
Dustu mu dusmedi mi?
Dogdu mu dogmadi mi?
Yasadi mi yasamadi mi?
Kanadi mi kanamadi mi?
Oldu mu olmedi mi?
Olmesin... Lutfen olmesin
Cift mi tek mi?
Tek... Ne yazik ki tek ;(
Olsun... Saglikli olsun da
Spastik mi degil mi?
Kor mu degil mi?
Sagir mi degil mi?
Yuruyecek mi yurumeyecek mi?
Buyuyecek mi buyumeyecek mi?
Aptal mi akilli mi?
Otistik otistik....
Otustik mi?
Otistik, ya da mental retardasyon
.........
Hayal kurayim mi kurmayayim mi ?
Kurmayin hayal kurmayin
Hayal kurmak istiyorum, lutfen hayallerime dokunmayin
Cocugunun buyudugunu ve normal veya normale yakin, kenfi ayaklari ustunde durdugunu hayal etmek istiyorum
Hayallerime dokunmayin
Cocugum okula gidebilecek mi peki? Benim cocugum da digerleri gibi okula gidebilsin
Ne buyuk bir hayalmis premature annesi icin cocugunun okula gittigini dusunebilmek
Hayallerime dokunmayin...
Dokundular.
Hayal kurma sakin dedi titri dr olan biri
Hakkin yok hayal kurmaya
Kurdum lan hayal, Kurdum İste
Hayallerim kadar varim
.... Simdi hayaldi getcek oldu :))
Fazla hayal etmisim, 1 yil erken oldu.
Okullu oldu kucuk adam
Ogretmeni sampiyondun demis, ama yine de gulmemis konusurken
Naim Suleymanoglu edasiyla yurudu tum gece
Sabah erkenden gittigimiz okulda baska hickimsenin henuz gelmedigini gorunce " yasasin.... Birinci oldum" diyecek kadar salak :)) bu kadar hazir okula yani
Hadi hayirlisi
O şimdi mini mini bir

2 yorum:

aysencifci dedi ki...

Hadi hayırlı uğurlu olsun. Darısı üniversite mezuniyetine inşallah.

Beken-Ali dedi ki...

Amin. Cok tesekkur ederim bu guzel dileklere