26 Ağustos 2012

Ozguven

Pazar sabahi 7 de uyandi, kakam car dedi. Wc ye goturup kendin hallet dedigimi hatirliyorum uyurgezer modda. TV acarmisin dedi, bana hemen sonra gibi gelen vakitte, actim.
Sonra kaselere yetisemedim anne dedi, ne soyledigini bile tam anlayamadan 2 dakka uyutmadin oglum modunda uyandim. Sehpanin uzerinde nasil buldugunu anlayamadigim bir pediasure paketi vardi, acilmus hem de. Wc de kullandigi tabure murfaktaydi, koskoca cam corb flakes kavanozunu alip indirip salona goturmus. Ama garip dolap rafina ulasip kase alamamis. Gozlerime inanamadim, benim bodur bunlari nasil yapmis diye. Neyse kaseyi verdim, ben elimi yuzumu yikayana kadar hersey bitmisti....- ki bizi bilen biler, boyle birsey mumkun degildir bizde. Sasirdim, benim minik oglumun yapabikeceklerini ben azimsiyormusum sanirim, yapabiliyormus. Hem de acikinca adam gibi de yiyormus. Sabah sabah neden bu kadar acikti ki diye dusundugumde gozum saatin 10 oldugunu yeni gordu:)) hem oglum buyumus ve kendi basina birseyler yapabiliyor, hem de annesini uyandirmadan neredeyse 2,5 saat kendi haline oynayabiliyor.
Onda ozguven dolu imis de, ben hala nerelerde kalmisim

Hiç yorum yok: