04 Eylül 2011

03.09.2011



Özel bir gün bugün. Aslında son 2-3 aydır emaresi vardı, ama ben hep tesadufi bulmuştum ve abartmamak için üstünde durmamıştım.
Son 2 haftadır filan babası söylüyordu, "hııı" deyip geçiyordum. Şahitliğim vardı buna da, yine tesadufi diye düşünüp geçmiştim.
Ama bugün "yok artık" dedim. Ne tesadüfü, bal gibi de öyle". Hem de tesadüfi olması gereken hiçbir şart yerinde yoktu. Başka bir versiyonunda olay son 2 aydır tamamdı zaten de, bunun bu durumda olduğunu farketmemiştim.
Buraya ne olduğunu yazamayacağım, üzgünüm ki. Unutmamak için bu tarihi yazmam gerektiği için yazdım. Herkseten özür.
**********
İkea'daydık bugün, bizimkinin vazgeçilmez mekanlarından biri. Premature ikizleri olan bir arkadaşla tesadüf eseri karşılaştık, çocuklar oynadı, biz de lafladık. Foto için teşekkürler Y.A.

6 yorum:

ilknur malcı dedi ki...

okumayı söktü di mi bu tıfıl oğlan :P

Beken-Ali dedi ki...

Hahaha, daha neler? Olayin ne oldugu konusunda benden evet/ hayir da dahil cevap alamazsin :) Darisi senon tifilin basina , ne de olsa bizi takip ediyor guzellik :)

Hepimiz dedi ki...

hani benim yorumum nerde?

Beken-Ali dedi ki...

Allahin amerikanyalisi, ne yorumu yahu? Hepsi burada iste. Misilleme kokusu aldim :) opuyorum sizi guzel insanlar

Hepimiz dedi ki...

Hayir benim yorumum basilmamis!!.Soyle yazmistim Allahin Turk'une"
"Aman soyleme be, soylesen ne olacak?. Bu cocugun yasadigi hersey zaten mucizelik,atom'un icinden yeni bir parca bile cikaracak arastirsa senin bildigini bilsek ne olacak?" diye sormustum.
Misillemeyi ben sana bizim Amerikancadaki gibi gondericem zaen misile olarak, ama ucuna opucuk takarak))

. dedi ki...

Cevabim burada mi gizli..2011de mi... ula gulay... !!