10 Nisan 2011

Yıldız Olmayan Kardeş

20/3/2011 Yıldız Olmayan Kardeş Kardeş istiyor sürekli. Olamayacağını anlatıyorum ama nafile. Bebekler hep ağlar, senle ilgilenemem, oyun oynayamam, seninle parka gidemem her zaman, ikinize de oyuncak almaya paramız yetmez vs vs Yine de istiyormuş, babası oynarmış onunla. Paramız yetmöezse oyuncak istemezmiş,kucak istediğinde babasının kucağına gidermiş falan filan Amabenim hep aklıma kardeşimin olması geliyor diyor boynu bükük. Bu aralar kreşteki cocukların bir çocugunun kardeşi oluyor, bir de canı sıkılıyor evde. Kardeş istiyor. Hatta bugün uzun zamandır görüşmediğimiz bir arkadaşına gitmek istedi. "Gidemeyiz oğlum, artık görüşmüyoruz onlarla" dedim. "Onlar beni görmeyi çok istiyordur ama, seviyor onlar beni, hem ben ........ 'i çok özledim anne". ********************************* Kardeş konusunda hayır dedim ve konunun kapanmasını istedim. "Offf" dedi. Keşke ben senin karnındayken br kardeşim daha olsaydı, beraber büyürdük, keşke yıldız olmayan bir kardeşim olsaydı". Kızım için ağladım yine, olmadığı için, oğlum O'nu istediği için.

1 yorum:

Hepimiz dedi ki...

Gulaycim, Allah bu kadar gucu, sabri, dayanikliligi senin gibi bir bedenin icine sakladiysa elbette vardir bir nedeni. Bu ameliyat yazdiklarindn anladigim kadar ile var olan bazi sorunlarin da cozumu gibi. Dua mi istiyorsun, su andan itibaren, agzimin yoruldugu, bittim dedigim ana kadar dualar edecegim sana. Gonlum , aklim seninle. Allah kolaylik versin, guc versin, sabirli ol Gulaycim. Hepsini atlattigin gibi bu da gececek.