06 Mayıs 2009

GÜNÜN İNCİLERİ

Sabah kalktığımda boynum tutulmuştu.
Dedim ki kocama:
"N'oldu bana Ersin ya?"
Bücürün biri çıkageldi biryerlerden,
dönmüş Ersin'e diyor ki:
"N'oldu Ona Eğsin, ayyah ayyahh"
******************************
Günün ikinci incisi bilgisayar tutkunu birinden geldi.
Bir oyuna dadanan, uyku, yemek ve hatta çocuğuyla ilgilenme zamanını bile oyundaki saldırılara göre planlayan birinden.
O'na yönelttiğim eleştiri oklarına karşılık olarak,
"Acıyorum sana " dedi bana. "Sosyallik adına hiçbirşey yok hayatında, ne hobin var ne kendine has yaptığın birşeyler var. Yazık sana"
Bana bunu söyleyene verecek hiç cevabım yoktu. Zira kendisinin ne kadar komik olduğunu ve başka bir dünyada yaşadığını yeni farkettim.
Güldüm, iyi geldi bu söz.
Beni tanıyanlar da bilir aslında ne kadar asosyal olduğumu.
Neyse...
Sayesinde asosyal olmam dışında gülmeye de ihtiyacım olduğunu da farkettim.
Espri anlayışımı kaybetmemiş olduğuma göre hala sosyal olduğum kanısına da vardım.

4 yorum:

yusufunalemi dedi ki...

:))))
gerçekten çoook sosyalmiş yahu.
sanal bir oyunla ne kadar sosyallik oluyosa.....
gerçekte bir insan yetiştirmek bir sanattır.belki sosyallik değil amma...

benimkuzum dedi ki...

asosyal olmaya devam :)evde pcnin tuşuna basmaya bile vakit bulamayan bir anneden sevgiler :)

Beken-Ali dedi ki...

Yusufunalemi,
Hayatı sadece sanal alemde yaşayanlar gerçek hayatı da unutuyorlar. Örnek ise bana bunları söyleyen işte.
Hayatı da hayal dünyasında yaşıyor

Beken-Ali dedi ki...

Benizkuzum,
Aynı durumdayız. Asosyallik güzel birşey. Çocuklarımızla geçirdiğimiz her saniye 10 sosyal ortamdan bile kıymetlidir.