18 Haziran 2008

HOŞGELDİNİZ

Bugun 21 Ocak 2007. 25 hafta 5 gunluguz henuz. Benim guzel bidiklarim anneyi cok merak ediyorlardi ve artik dogmak istediler. Onlara dunyanin suan onlar icin cok tehlikeli oldugunu anlatmaya ve gelmemeleri icin ikna etmeye cok calistim, ama nafile...
Ventilatoru olan hastanelerde bos yer arayislarimiz arasinda Istinye Devet Hastanesi'nde baslayan, ambulansta ilerleyen dogum hikayemiz tum devlet ve universite hastaneleri, Amerikan Hastanesi'nde yer olmamasi nedeniyle Avrupa Florance Nightingale Hastanesi'nde sonuclandi...
680 gr., 30,5 cm.lik Candas Oglum dogdu once. Oglumu gormek istedim ve baktim. Aman Allah'im, bu da ne ? Kucuk bir deniz kabugu dogurmusum ben, bir salyangoz kabugu gibi cizgi cizgi kivrimlari var ve simsiyah...Neden simsiyahsin kucuk erkegim ve daha da onemlisi neden AGLAMIYORSUN? Bu kotu bir kabus mu?
Daha fazla seyredemiyecegim, ozur dilerim 570 gr., 30 cm.lik minik kizim Elif, senin dogum anina bakacak takatim kalmadi, ozur dilerim bebegim.
Umarim hayat mucadelenizde basarili olursunuz ve hep birlikte mutlu, uzun ve guzel bir omur geciririz...
Sizi cok istiyorum yavrularim, cok...
Sizi seviyorum

Hiç yorum yok: