31 Ağustos 2009

IIIIMM-AYDE-DEHH

11temmuz 2009 (35)
Canım oğlum,
Immmmm-ayde-dehhh.
Sen 13 aylıkken böyle söylüyordun Aydedeyi... Telefonuma kaydetmiştim ben de...
O günden beridir hem benim hem de babanın zil sesi senin ımmmmm-ayde-dehhh diyişindir.
3 dakika önce telefonum böyle dedi yine. Kalbim güm güm çarpmaya başladı, Bediş Anneydi çünkü arayan.
Ateşi mi çıktı acaba? Biryerden mi düştü yoksa? korkusu sardı 3 saniyede beni.
Bediş Annenin kahkalarıyla açtım telefonu ve rahatladım.
Ağzına beyaz hiçbirşeyi -süt-yoğurt-ayran-peynir- asla ve asla koymayan, hatta bunları tadını bile bilmeyen sen Bediş Annenden sakız istemişsin. O da kahvaltıda sütünü içmediğin için veremem demiş.
Koşa koşa mutfağa gidip sütünü almış ve yarım bardak içmişsin.
Bediş Annen de sana sakız vermiş.
Berke Sünnet (3)
Tarifsiz şekilde mutluyum, işin daha güzel yanı Bediş Annen benden daha mutlu.
Sen doğduğundan beri genellikle hep şanslı oldun, Bediş Annen de senin şansının göstergelerinden biri. Hayatımızdaki en güzel şeylerden biri. Allah ömrü boyunca herşeyi O'nun gönlüne göre versin. Birkaç gün önce O'nun sağlık problemi ile çok üzüldük hepimiz, dualar ettik sağlıklı olması için. Neyse ki patoloji sonucu iyi çıktı ve hayat dolu bu insanın sağlık haberiyle çok daha mutlu olduk oğlum.
************
Aklıma gelmişken birşey daha anlatayım sana ki unutma diye.
Dün akşam seni uyutmak için sırtını sıvarlıyordum karyolanın üstünden. Saçlarım da yanlardan aşağıya doğru sarkmıştı.
Birden yüzüstü yatar pozisyonundan oturur pozisyona geçtin ve "şaşların çok güzel annnn-neeee" dedin.
Uyumamak için yalakalık bile yapmış olsan bana iltifat etmen inanılmaz güzeldi.
Canım oğlum seni çok seviyorum.

Hiç yorum yok: