10 Şubat 2009

URAS'IN GÜNLÜĞÜ

Son zamanlarda yeni bir blog keşfettim. Sevgili Efe Deniz'in annesi Başak'ın arkadaşı Yasemin ve sarı kafa oğlu Uras.
Uras Candaş'a o kadar benziyor ki, heyecanla bekliyorum yeni yazılarını, maceralarını. Yasemin de öyle güzel yetiştiriyor ki Uras'i, O'ndan birçok şey öğreniyorum.
Bu sabah bloglara baktığımda Yasemin'in harika bir yazısıyla karşılaştım. Sıkıntılı bir zamanında annesine yazdığı maile annesinden gelen cevap.
Sani anne değil de çok yakın bir dostuyla dertleşiyordu. Annesi de kızını, çocuğunu herşeyden önce can yoldaşı bellemiş, büyük bir saygı ve empatiyle cevap vermiş. Hayat tecrübesi de eklenince üstüne süper ötesi bir yazı çıkmış.
Yasemin'in izniyle yazıyı burada yayınlamaya karar verdim. Eminim ki çoğu kişi kendinden birçok şey bulacak. Tanımlandıramadığı hislerine anlam katacak.
Neyse kısa keseyim ve yazının linkini vereyim.
Uras'in Günlüğü
Hoşçakalın

3 yorum:

benimkuzum dedi ki...

ödülün var bloguma uğrarmısın ? sevgiler

Happy Mixy dedi ki...

bir ödülde benden...

Adsız dedi ki...

Benimkuzum ve canito,
Teşekkürler