18 Haziran 2008

ÖZCAN AİLESİNDEN (HALA VE AİLESİ)

Ali Candaş, Merhaba Aliciğim, seni öpüp koklamak hatta mıncık mıncık yapıp ağlatmak istiyorum(Anneni atlatabilirsem eğer, çünkü seni ağlatmama dayanamaz, ama ben bir fırsat bulup bunuyapacağım... bekle..). Aliciğim internetteki fotoğraflarına bakıyor, annen ve babandan her günson durumunu öğreniyoruz.. Günlerin su gibi geçip gitmesini ve biran önce seni kucağımıza almayıistiyoruz. Bu sıkıntılı günleri beynimizin bir köşesine atıp güzel günler için dua ediyoruz. O günler de zannediyorum yaklaşıyor.
Ali'ciğim 21.01.2007 tarihinde dünyaya geldiniz. Dünyaya iki kişi gelmiş ve beraber yaşam mücadelesi vermeye başlamıştınız. Küçük bedenleriniz buna nasıl dayanıyordu, mucize olmalıydı bu. Çok zor günler sizi bekliyordu. Bu zor günlerde annenle baban bir gün mutlu, ertesigün tam tersi çok üzgün oluyordu. Çünkü bir gününüz diğerini tutmuyordu. Sizin doğumunuzlabirlikte uzun bir süreç başlamıştı. Bu süreçte herkes kendine düşen sıkıntıyı ve sevinciyaşayacaktı. Öyle de oluyordu. Bu yol Beken ve senin için uzun ve zor bir yoldu. Beken'in bedeni bu mücadelede yenik düştü. Kader denilen şey bu olmalıydı. İnsanın gücü bir yere kadar yetiyor, sonra elden bir şeygelmiyordu. Annenle baban bu dönemi çok zor geçirdiler, hatta hala daha geçirmiş sayılmazlar,hatta ömürleri boyunca hep akıllarında kalacak. İşte bu aşamada sen onlara ve bizlere moral kaynağı oldun. Bir ışığımız daha vardı, sen pırıl pırıl yoluna devam ediyordun. Dünyayagelişinden bugüne, 74 gün geride kaldı. Öyle ümit ediyorum ki yakın bir zamanda taburcu olupkendi evine, kendi yatağına gideceksin. Bunu canı yürekten istiyor ve sürekli sizlere dua ediyoruz. Kalbimiz sizinle birlikte. Fotoğraflarına baktığımda bazen inanamıyorum, korkuyorum belki derüya gibi geliyor. Sonra dalıp gidiyorum, aklıma milyonlarca düşünce geliyor, hayaller kuruyorum...Tabii ki hepsi seninle ilgili. Bu arada hayal kuran başkaları da var. Denizberk ile Mert seni Fenerbahçeli yapmak için planlar yapıyor. Başarılı olacaklarına inanmışlar. Bana imkansız gibi geliyor, çünkü babanın böyle bir şeye izin vereceğini sanmıyorum. Bu arada Berkan da BJK’li yani çoğunluk sizde. Mert en küçüğümüzdü o da senin doğumundan sonra abi oldum diye seviniyor. Hepimiz sana kucak dolusu öpücükler yolluyor, iyi haberlerini bekliyoruz. Yanında yatandiğer arkadaşlarına da acil şifalar diliyoruz.
Özcan Ailesi Bahtın açık olsun Halan
<******>
Nesrin ÖZCAN 05.04.2007

Hiç yorum yok: